Støt Aarup Boldklub med et OK benzinkort.

Usædvanlige tider kræver usædvanligt gode nyheder

Vi ved, at mange klubber og foreninger er udfordret i den her særlige coronatid. Sammen med vores forhandlere har vi nemlig bestemt os for at give 30% ekstra i sponsorstøtte til alle klubber og foreninger, der har en benzinkortaftale med os.

OK Benzin - Støt lokalsporten - Spar penge på benzin og diesel

Ekstra støtte på næste afregning

Vi tror på, at lokalsporten spiller en afgørende rolle i Danmarks lokalsamfund. Og vi ved af erfaring, at mange klubkasser er udfordret efter flere ugers aflyste stævner og arrangementer.

Derfor får alle eksisterende sponsormodtagere med en benzinkortaftale nu 30% ekstra i sponsorstøtte det næste år gældende fra juni 2020 til og med maj 2021.

Støt din klub eller forening

Få et OK Benzinkort eller hent OK’s gratis app i App Store og Google Play. Så kan du støtte din lokale forening, hver gang du tanker.

Til klubber: Afregningen sker som altid

Du skal ikke gøre noget. Er din sponsoraftale tilknyttet en OK-forhandler, får du afregningen fra forhandleren. Som det plejer, støtter forhandleren her med den ene halvdel af beløbet. Den anden halvdel giver vi, og så lægger vi nu 30% oveni i det samlede regnestykke.

Klubber og foreninger, som ikke er tilknyttet en OK-forhandler, bliver afregnet som sædvanligt – bare med 30% ekstra oveni.

Er du i tvivl om noget som helst, så ta’ fat i os på sponsor@ok.dk